دانلود پایان نامه ارشد : بررسی عملكرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان | ... | |
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه. 1 فصل اول- طرح تحقیق.. 2 عنوان كامل پژوهش… 3 هدف پژوهش… 3 بیان مسئله. 3 اهمیت مساله (نظری –عملی) 3 سوال (ها) یا فرضیهها (های) پژوهش… 4 تعریف علمیو متغیرهای مورد بررس… 4 مشخص كردن مقیاس اندازه گیری متغیرها 5 مشخص كردن نقش متغیرها (باز خور) 5 طرح پژوهش… 5 جامعه و گروه نمونه مورد بررسی.. 5 روش نمونه برداری.. 5 ابزارگر آوری دادهها 6 روش گرد آوری دادهها 6 روش تجزیه و تحلیل دادهها 6 فصل دوم- ادبیات تحقیق.. 7 تعریف تجارت الكترونیكی (E Business) 8 سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الكترونیكی (ECS) 10 مفاهیم BPR برای تجارت الكترونیكی.. 13 زمینههای BPR برای تجارت الكترونیكی.. 15 CRM و بازاریابی الكترونیكی.. 17 چرا به CRM نیاز است؟. 18 سازگاری ERP با تجارت الكترونیكی.. 19 كاربردهای ERP. 22 یكپارچه سازی سیستمهای نرم افزاری معروف به EAI 23 ارتباط مدیریت حلقه تامین (SCM) با تجارت الكترونیكی.. 25 یكپارچگی اطلاعات الكترونیكی.. 26 هم زمانی الكترونیكی.. 26 همكاری جریان كار الكترونیكی.. 26 مدلهای جدید تجاری.. 26 استفاده از فن آوری اطلاعات IT در حلقه تامین.. 27 تبلیغات بازاریابی از طریق اینترنت.. 27 تشخیص مشتریهای بالقوه. 28 تشخیص نیاز مشتریهای بالقوه. 29 جمع آوری اطلاعات نیاز مشتری با بهره گرفتن از اینترنت.. 30 جمع آوری اطلاعات نیاز مشتری با بهره گرفتن از فروشگاه الكترونیكی.. 30 اطلاعات رسانی به مشتریهای بالقوه. 30 فرایند فروش… 32 جمع آوری سفارش… 32 دریافت پول. 33 دریافت پول در فروشگاه های الكترونیكی.. 33 دریافت پول از طریق كارتهای اعتباری.. 34 توزیع محصول. 34 مدل فروش تاجربه تاجر (B2B) 34 1- كاهش هزینههای منابع و ابزار عملیاتی.. 35 2- بهبود كنترل و مدیریت منابع. 35 3- كاهش سیكل زمان عملیات.. 35 فرآیند خرید و انبارداری.. 36 خرید با بهره گرفتن از اینترنت.. 36 تعریف مبادله الكترونیك دادهها 41 مستندات مورد انتقال. 42 تفاوت باانتقال الكترونیك وجوه و پست الكترونیك.. 43 فناوریهای مرتبط با مبادلـه الكترونیك دادهها 44 استانداردهای مبادله الكترونیك دادهها 44 مزایای مبادله الكترونیك دادهها 48 محدودیتهای اجرای مبادله الكترونیك دادهها 50 بازاریابی الکترونیک چیست ؟. 53 عوامل موفقیت در بازاریابی الكترونیك(BONI): 57 بانكداری الكترونیك.. 60 موانع موجود برای گسترش سیستمهای بانكداری الكترونیك در ایران.. 61 خلاصه ای از تاریخچه بانكداری اینترنتی.. 64 مروری بر ویژگیهای بانكداری اینترنتی.. 66 مزایای بانكهای صددرصد اینترنتی.. 67 دستیابی در هر مكان و هر زمان.. 68 عدم هرگونه دردسر برای گشایش حساب.. 68 سهولت در پرداخت قبوض…. 69 معیب بانكهای صددرصد اینترنتی.. 69 ملاقات حضوری در بانك را فراموش نكنید. 69 واریز نمودن پول نقد در حسابها را فراموش كنید. 69 نبودن بعضی از خدمات ویژه. 69 مشاور مالی.. 70 مواظب هیولای كارمزد باشید! 70 ضرورت آشنایی با فناوری.. 70 انتظار چه كارمزدهایی را باید داشته باشید؟. 70 كاربری بانكداری اینترنتی.. 71 معامله كنندگان اینترنتی.. 71 پس انداز كنندگان.. 71 خریداران فوری.. 71 پرداخت قبوض…. 72 وام گیرندگان.. 72 كارمزد دستگاههای خودپرداز. 72 كشیدن چك و درخواست دسته چك.. 72 كارتهای اعتباری.. 72 سایر خدمات بانكی.. 73 سایر كارمزدها 73 راه حلی برای برتری در بانكداری: شعبه اینترنتی.. 73 چهار اصل اساسی در ایجاد یك شعبه اینترنتی.. 74 شناخت اقتصاد اینترنتی.. 74 كاربری شعبه اینترنتی.. 75 ارائه یك برنامه سازگارتر با تحولات فناوری اینترنت.. 76 حسابگرهای بهنگام اینترنتی: روشی ساده و عالی برای جذب مشتری.. 80 راهبرد الکترونیک، در بانکداری اسلامی.. 81 1- وجود حجم قابل قبول نهادها و مبادلات اسلامی.. 83 2- هماهنگی با جریان علمی مبادلات الکترونیک.. 85 3- کشش پذیری راهبردی، در مجامع اسلامی.. 89 4- وحدت رویه فقهی نسبت به تنوع عملیات.. 91 دولت الکترونیکى، فرصتها، چالشها و روند آینده. 94 تعریف دولت الکترونیکى : 94 مزایاى دولت الکترونیکى.. 94 دولت الکترونیکى در سرتاسر جهان : 95 چالشهاى آینده فراروى دولت الکترونیکى.. 95 آشنایى شهروندان با ارزشهاى دولت الکترونیکى.. 97 اطمینان از دسترسى به اطلاعات و خدمات مفید. 97 هماهنگ سازى طرحهاى دولت الکترونیکى بومى، منطقه اى و ملى.. 98 فراهم کردن دسترسى به اینترنت و مخابرات مطمئن و با ثبات.. 99 مدیریت مسائل مربوط به زبان و• ارتباطات.. 99 تحت پوشش قرار دادن معلولان در دولت الکترونیکى.. 100 دولت الکترونیکى در ایالات متحدة آمریکا 100 حفظ حریم شخصى.. 101 امنیت اطلاعات کامپیوترى.. 101 کلینگر، کوهن.. 101 مدیریت تکنولوژى اطلاعات فدرال. 101 قانون توانبخشى.. 102 قانون حفاظت حریم شخصى کودکان در فضاى آنلاین.. 102 قانون تجارت الکترونیکى.. 102 فصل سوم- روش تحقیق.. 104 روش تحقیق.. 105 مصاحبه با مدیران سایت.. 106 جامعه آماری.. 113 منابع اطلاعات.. 114 فصل چهارم- جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها 115 جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها 116 اطلاعات راجع به سایت بازاربیز. 116 بررسی فرضیه ها 117 فرضیه 1. 117 فرضیه 2. 117 فرضیه 3. 118 فرضیه 4. 118 تحلیل یافته های مصاحبه ای.. 119 مدیران.. 119 طراحان.. 120 برنامه نویسان.. 120 تبلیغات.. 121 فصل پنجم- نتیجهگیری و پیشنهادات.. 122 نتیجه گیری.. 123 نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 1. 123 نتایج به دست آمده در ارتباط با فرضیه 2. 124
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 3. 125 نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه 4: 126 پیشنهادات.. 127 پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 1: 127 پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 2. 127 پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 3. 128 پیشنهاد در رابطه با فرضیه 4: 128 سایر پیشنهادات.. 129 منابع وماخذ 131 ضمائم و نمودارها……………………………………………………………………………………….. 141 مقدمه با ظهور اینترنت، این گام اساسی برداشته شد، و عمل تبادل الكترونیكی دادهها یا EDI به عنوان سر منشا تجارت الكترونیكی، دوره ی جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامیكشورها و سازمانها برای بقا باید در تجارت الكترونیكی وارد شده امور خود را به صورت اینترنتی و با بهره گرفتن از خدمات شبكه انجام دهند. در این پژوهش سعی شده با بررسی عملكرد یكی از پیشتازان این امر در ایران چگونگی ورود به این بازار را بررسی نماییم. امید است این پژوهش راه گشایی باشد برای كسانی كه تمایل به ورود به این عرصه را دارند. عنوان كامل پژوهش هدف پژوهش بیان مسئله اهمیت مساله (نظری –عملی) یافتههای برخی از مهمترین پژوهشهای انجام شده مربوط به مساله مورد پژوهش: با توجه به جدید بودن و به روز بودن موضوع پژوهشهای چندانی روی این موضوع انجام نگرفته است. و از طرفی پژوهشهای صورت گرفته نیز به صورت كلی بوده وبر فرهنگسازی تجارت الكترونیك و یا بررسی آن در ایران بوده است و هیچ پژوهش به صورت خاص و تخصصی بر این موضوع متمركز نشده است، اما یافتههای بدست آمده شامل مزایا و معایب e- commore نحوههای جابجایی پول، بحث امنیت، تبلیغات و بررسی داشته اند. سوال (ها) یا فرضیهها (های) پژوهش 2- میزان ماندگاری مشتریان در سایت باعث افزایش فروش میشود. 3- به روز رسانی و ایجاد عوامل جذاب باعث بالا رفتن آماره بازدید كنندگان میشود 4- نبود پول الكترونیكی موجب كاهش كارایی این سیستم میشود. تعریف علمیو متغیرهای مورد بررس متغیرهای مستقل شامل مشتریان جذب و نگهداری مشتری و ارضای خواسته مشتری متغیر وابسته عملكرد سایت (عرضه كالا و فروش)
[یکشنبه 1398-07-14] [ 05:10:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|