شده است (بیتی و فرل، 1998 ). کوفاریس و همکاران (2002 )[5] استدلال کردند که لذت خرید تأثیر مثبتی بر روی خرید آنی دارد. بنابراین هیچ کدام از این دو مطالعه تأثیر چشمگیری را تأیید نکردند. یک مطالعه بر روی خریدهای آنی محصولات ورزشی نیز همین نتیجه را داد (کاون و ارم استرنگ، 2002)[6]. مطالعات زیادی اخیراً بصورت نظری در حول عوامل محیطی فروشگهای اینترنتی و محرکها هستند ، بعبارت دیگر ، بصورت تجربی تأثیر مثبت تفریحی خرید کردن بر روی خرید آنی تأیید شده است. همچون آدلار و همکاران (2003) که پاسخ­های احساسی مثبتی را نشان دادند که افزایش خرید آنی را تحریک می­کند. بر خلاف این مطالعات­، مطالعه ای که توسط ورهاگن و وندولن (2011) انجام شد، بر احساسات تمرکز کرده و بنابراین تأثیر تعدیل گری احساسات را بر رابطه بین لذت خرید و خرید آنی را پیشنهاد می­کند و بصورت تجربی آن را تأیید

 

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-07-14] [ 03:04:00 ق.ظ ]