نمونه ای از ادب یک افغانی
یک برادر افغانی چون توان انتقال پول نداشت از من درخواست فایل کرده بود، بعد از اینکه رایگان فایل را برایش ارسال کردم این پیام رابرای من فرستاد.

 

با سلام و احترام مجدد بسیار زیاد ممنون از لطف تان، من واقعاً نمی‌دانم چگونه از شما سپاسگزاری كنم!!

من در توان ام نمی بینم که بگویم “ان شاءالله یک روزی جبران کنیم…” ولی کسی را میشناسم که خالصانه ازش میخواهم بهترین عوض برای تان بدهد… بیشک که او این آرزوی من را نیز برآورده  خواهد نمود.

 

الله سبحان را هزاران بار سپاس از اینکه نعمت همسایگی کشور همچون ایران عزیز و مردمان با ارزش های عالی انسانی را نصیب مان نمود…

شما در پناه حق باشید

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

سایت سبز فایل بزرگترین و جامع ترین سایت مرجع فروش و دانلود پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد می باشد. هزاران فایل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروپوزال ، پروژه دانشجویی و گزارش سمینار با فرمت word (پسوند doc یا docx) و قابل ویرایش با امکان دانلود رایگان دمو (فهرست و فصل اول همه پایان نامه ها در سایت به صورت رایگان در دسترس است تا کاملا با محتویات آن آشنا شوید) سایت سبز فایل امکان خرید پایان نامه را برای دانشجویان و محققان محترم برای استفاده در تحقیقات فراهم نموده است. برای پیدا کردن پایان نامه مورد نظرتان عبارت مورد نظر خودتان را در کادر زیر جستجو کنید:جستجو برای:
در ضمن برای راحتی دسترسی ، عناوین همه فایل های مربوط به هر رشته را در یک صفحه گردآوری کره ایم. برای دسترسی به رشته مورد نظرتان از منوی بالای سایت وارد 

موضوعات: بدون موضوع
[جمعه 1398-07-12] [ 09:11:00 ب.ظ ]