پایان نامه ارشد:بررسی تأثیر ارائه پوشش های بیمهای بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان شعب بانک | ... | |
رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده………………………………………… 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1ـ 1) مقدمه 3 1 ـ 2) بیان مسأله 3 1 ـ 3) اهمیت و ضرورت تحقیق 5 1 ـ 4) اهداف تحقیق 6 1 ـ 5) چارچوب نظری تحقیق 6 1- 6) فرضیه های تحقیق 7 1- 7) قلمرو تحقیق 7 1ـ7ـ1) قلمرو زمانی تحقیق 7 1ـ7ـ2) قلمرو موضوعی تحقیق 7 1ـ7ـ3) قلمرو مكانی تحقیق 7 1 ـ 8) كاربرد تحقیق 8 1ـ 9) تعریف واژهها و اصطلاحات 8 1-9-1) تعریف مفهومی واژهها و اصطلاحات 8 1-9-2) تعریف عملیاتی واژهها و اصطلاحات 8 1 ـ 10) ساختار تحقیق 9 فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق 2ـ 1) مقـدمه 11 2-2) بیمه، تعاریف و مفاهیم آن 12 2 ـ 3) پیشینة بیمه و پوششهای بیمهای 14 2 ـ 4) تكنیكها و اصول بیمه 17 2-5) نقش بیمه و پوششهای آن در بخش اقتصاد 20 2-6) صنعت بیمه و انواع پوششهای بیمهای در ایران 21 2-7) اعتماد و رضایتمندی مشتریان 27 2 ـ 8) رضایت منتدی و وفاداری مشتریان 29 2ـ9) ارزشهای ادراكی و رضایتمندی و وفاداری مشتری 31 2ـ10) مهمترین اثرات رضایت مشتری و وفاداری آنها بر فرایندهای سازمان 35 2 ـ 11) چرخة بهبود مستمر (خدمت مطلوب) و جلب رضایت و وفادارسازی مشتری 36 2 ـ 12) الگوهای رضایتمندی مشتری 39 2 ـ 12ـ1) الگوی رضایتمندی مشتری سوئدی 39 2 ـ 12ـ2) الگوی رضایتمندی مشتری در آمریكا 40 2 ـ 12ـ3) الگوی رضایتمندی مشتری در اروپا 41 2 ـ 13) چالشهای سنجش رضایتمندی و وفاداری مشتری 41 2-14) پیشینه تحقیق 42 فصل سوم: مواد و روشها 3-1) مقدمه 45 3 ـ 2) روش تحقیق 45 3 ـ 3) جامعة آماری 46 3 ـ 4) حجم نمونه و روش نمونه گیری 47 3 ـ 5) روش گردآوری دادهها 47 3 ـ 6) ابزار گردآوری دادهها 47 3 ـ 7) روائی و پایائی ابزار سنجش 48 3 ـ 8) روش تجزیه و تحلیل دادهها 48 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق 4-1) مقدمه 50 4 ـ 2) توصیف آماری شاخصهای جمعیت شناختی تحقیق 51 4 ـ 3) توصـیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیرهای تحقیق 53 4-3-1) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر پوششهای بیمهای 53 4-3-2) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر رضایتمندی مشتریان 54 4-3-3) توصیف آماری شاخصهای مركزی و پراكندگی متغیر وفاداری مشتریان 55 4 ـ 4) آزمون كولموگوروف ـ اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق 56 4 ـ 5) تجـزیه و تحلیل استنباطی (آزمون فرضیههای تحقیق) 57
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری 5 ـ 1) مقدمه 60 5 ـ 2) بحث و نتیجهگیری 61 5 ـ 3) محدودیتهای پژوهش 61 5 ـ 4) پیشنهادها 61 5-4-1) پیشنهادهای كاربردی در راستای نتایج تحقیق 61 5 ـ4ـ2) پیشنهـاداتی برای محققان آتی 62 منابع و مأخذ 65 پیــــوستها 68
فهرست جدولها عنوان صفحه جدول (2-1): ظرفیت مجاز نگهداری ریسك شركتهای بیمه و بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران برای سال 1392 و جزئیات برخی شاخصهای مالی 24 جدول (3-1): پایایی پرسشنامه 48 جدول (4-1): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به سؤال جنسیت 51 جدول (4-2): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 52 جدول (4-3): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر پوششهای بیمهای 53 جدول (4-4): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر رضایتمندی مشتریان 54 جدول (4-5): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر وفاداری مشتریان 55 جدول (4- 6): نتایج آزمون كولموگوروف – اسمیرنوف 56 جدول (4-7): آزمون فرضیة 1 57 جدول (4-8): آزمون فرضیة 2 58
فهرست نمودارها عنوان صفحه نمودار (2-1): روند سهم رشتههای بیمه از حقبیمه تولیدی بازار بیمه 25 نمودار (2-2): روند حق بیمه تولیدی، خسارت پرداختی و ضریب خسارت بازار بیمه 25 نمودار (2-3): سهم استانها از حق بیمه تولیدی صنعت بیمه كشور سال 1390 26 نمودار (2-4): روند شاخصهای توسعه صنعت بیمه كشور 26 نمودار (4- 1): درصد پاسخهای نمونة آماری به سؤال جنسیت 51 نمودار (4-2): درصد پاسخهای نمونه آماری به سؤال میزان تحصیلات 52 نمودار (4-3): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر پوششهای بیمهای 53 نمودار (4-4): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر رضایتمندی مشتریان 54 نمودار (4-5): توزیع فراوانی و درصد پاسخهای نمونه آماری به متغیر وفاداری مشتریان 55
فهرست اشکال عنوان صفحه شكل (2-1): چرخة خدمت مطلوب 38 شكل (2-2): مدل رضایتمندی مشتری سوئدی 39 شكل (2-3): مدل رضایتمندی مشتری در آمریكا 40
[یکشنبه 1398-07-14] [ 12:17:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|