شاید فکر کنین در تولید محتوا استعداد ندارین

خیلی از ما این طور فکر کنیم چون در زمان مدرسه از زنگ انشا متنفر بودیم یا به قولی اصلا استعداد نویسندگی نداریم پس اصلا نباید وارد دنیای تولید محتوا شیم و از درآمد میلیونی تولید محتوا بگذریم .

اما من با سالها تجربه در مورد تولید محتوا به شما میگم که
این طرز فکر به طور کامل اشتباهه

واسه اینکه یه تولید کننده محتوای حرفه ای شید حتما نباید یه نویسنده حرفه ای باشین!

واسه اینکه بتونین یه تولید کننده محتوای حرفه ای و پولساز بشین نباید استعداد نویسندگی داشته باشین و فقط باید ۱ کار انجام بدین ولی همین ۱ کار رو به بهترین شکل ممکن انجام بدین .

فقط کافیه مهارت تولید محتوا رو یاد بگیرین و با تکنیکای خاص تولید محتوا آشنا شید

به چندین دلیل کلی تولید محتوا شغلی درجه یه و کم نظیره:

مطمئنا محتوا آیندۀ روشنی داره، کسب وکارها روزبه روز به شکل جدی تری در اینترنت فعال می شن و کسب وکاری که فعالیت آنلاین نداره مثل دایناسورهای در حال انقراضه.

 

هر کار و کاسبی و شرکت بزرگی تشنۀ دیده شدن در فضای وبه و واسه دیده شدن در دنیای اینترنت هم هیچ چاره ای جز تولید محتوا نیس، پس رونق بازار محتوا نه فقط کم تر نمی شه بلکه در آینده  بسیار گسترده تر هم می شه.

به عنوان تولید کننده محتوا در بیشتر مواقع دورکاری می کنین، ممکنه در شهرستان باشین، یا به خاطر آلودگی هوا، ترافیک و هزینۀ حمل ونقل علاقه ای به رفت وآمد فیزیکی نداشته باشین. تولید محتوا ذاتاً با دورکاری آغشته شده و فقط کافیه در هر کجایی ایران که هستین به اینترنت وصل باشین و به عنوان تولیدکننده محتوا کار کنین.

دورکاری فقط یکی از ویژگیای مدرن شغلی تولید محتواس. شما به عنوان تولید کننده محتوا به یه یادگیرندۀ دائمی تبدیل میشین، چون واسه نوشتن و تولید هر محتوا به تحقیق و مطالعه نیاز دارین همین موضوع کم کم شمارو به یکی از رهبران فکری حوزۀ فعالیتتون تبدیل می کنه.

تولید محتوا کار بسیار پر درآمدی هستش

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-07-14] [ 02:03:00 ق.ظ ]