دانلود پایان نامه : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی | ... | |
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده فارسی بسیاری از مدیران کسب و کار، بازاریابی را به معنی فروش یا تبلیغات می دانند ، در حالی که مفهوم بازاریابی فراتر از فروش و تبلیغات است . تحقیقات به موقع بازار ، کلیدی جهت موفقیت است . تخمین تقاضا جهت محصولات یا خدمات ، جمع آوری اطلاعات از صنایع داخل و خارج کشور ، توجه به آمارهای که در دسترس است و استفاده از تجربه ی دیگران می تواند در امر بازاریابی به صاحبان کسب و کار کمک نماید . به طور ساده می توان گفت که بازاریابی هنر پیداکردن نیاز مشتریان به ساده ترین روش ممکن است. از دیدگاه علمی، بازاریابی عبارت از مجموعه فعالیت های انسانی – اقتصادی هدایت شده جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فرایند مبادلات می باشد . بر اساس تعریفی دیگر ، بازاریابی عبارت است از همه ی تلاش های نظام مند برای شناخت بازار و اقدام نسبت به انواع تقاضاها ، با توجه به نظام ارزشی جوامع و هدفهای سازمانی . استراتژی بازاریابی بر محور مشتری شروع می شود و خاتمه می یابد . بنابراین در مسیر توسعه این استراتژی ضرورت دارد رویاها ، بینش و علاقه تان را فراموش کنید و فقط به مشتری بیندیشید . وقتی صحبت از بازاریابی است خواسته های شما مهم نیست . تنها چیزی که اهمیت دارد خواسته های مشتری است . [1] تمایلات مشتریان امروزه به حدی تنوع یافته که نمی توان آنها را در دسته های بزرگ تقسیم بندی کرده و براساس مردم عام استراتژی بازاریابی را تعریف کرد . به بیان دیگر امروزه مشتری تمایل دارد تا بر اساس خواسته های شخصی اش خدماتی را دریافت کند ، تنها راه حل براورده شدن این خواسته ها ، مدیریت روابط مشتری است. چهار قدم اصلی این مدیریت عبارتند از : شناسایی مشتری بالقوه(احتمالی) و بالفعل (واقعی) ؛ تمایز قایل شدن بین مشتریان واقعی بر اساس میزان خرید، تکرار خرید و وفاداری آنها؛ ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی و یادگیری از آنها ؛ مطابق ساختن محصول یا خدمت با نیازهای مشتریان . کلید واژه ها : ارتباطات یکپارچه بازاریابی، فروشگاه های زنجیره ای، تبلیغات ، روابط عمومی، ترفیعات فروش، بازاریابی مستقیم، تمایز،
فهرست پایان نامه فهرست اشکال. ت فهرست جداول. ث فصل 1: مقدمه و کلیات تحقیق. 2 1-1- مقدمه. 2 1-2- تعریف مسئله. 4 1-3- جنبه نوآوری تحقیق. 5 1-4- توجیه ضرورت انجام طرح. 5 1-5- هدف از اجراء تحقیق. 6 1-6- فرضیات مساله. 7 1-7- سئوالات تحقیق. 7 1-7-1- سئوالات اصلی 7 1-7-2- سئوالات فرعی تحقیق 7 فصل 2: ادبیات و پیشینه تحقیق. 9 2-1- مقدمه. 10 2-2- تعریف کلید واژه ها 19 2-3- تحقیقات قبلی. 22 2-4- مدل تحقیق. 23 2-4-1- مدل مایکل بلچ 23 2-4-2- مدل ونگ-شولتز 25 2-4-3- مدل Belch & Belch 27 2-4-4- مدل Duncan 28 2-5- استراتژی های بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. 36 2-5-1- استراتژی های مرحله ورود به بازار 36 2-5-2- استراتژی های مرحله رشد 37 2-5-3- استراتژی های مرحله بلوغ 39 2-5-4- استراتژیهای مرحله ثبات و افول 41 2-6- فرآیند ارتباطات.. 47 2-7- مروری بر مدل FCB. 48 2-8- راهبرد های تبلیغی در شبکه FCB. 49 2-9- ایجاد ارتباط موثر. 50 2-10- مزیت ویژه ی فروش 51 2-11- استراتژی تمایز. 51 فصل 3: روش تحقیق. 52 3-1- مقدمه. 53 3-1-1- مرحله اول: مطالعات مقدماتی و کتابخانهای 53 3-1-2- مرحله دوم: مطالعات میدانی 53 3-2- جامعه آماری. 54 3-3- روش نمونه گیری. 54 3-4- محاسبه حجم نمونه. 55 3-5- ابزار گردآوری اطلاعات.. 55 3-6- روایی و پایایی تحقیق. 56 3-6-2- روایی. 56 3-6-2- پایایی 56 3-7- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 58 3-7-1- آزمون کولموگروف اسمیرنوف 58 فصل 4: محاسبات و یافته های تحقیق. 64 4-1- مقدمه. 65 4-2- نتایج آمار توصیفی. 65 4-2-1- متغیرهای جمعیت شناختی 65 4-2-2- بررسی آمار تحلیلی 74 4-2-3- آنالیز متغیرهای هر یک از سازه های تحقیق 81 فصل 5: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات.. 84 5-1- مختصری از یافته های تحقیق. 85 5-2- مقایسه یافته های تحقیق با پیشینه تحقیق. 86 5-3- پیشنهادات.. 87 5-4- نتیجه گیری. 92 5-5- پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 93 منابع و مآخذ. 94
فهرست اشکال شکل (1-1) آمیخته بازاریابی.. 15 شکل (1-2)چرخه عمر محصول. 17 شکل (2-1) مدل FCB.. 48 شکل (4-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت.. 65 شکل (4-2) : توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن.. 66 شکل (4-3) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات.. 67 شکل (4-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت تاهل.. 68 شکل (4-5) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت شغل.. 69 شکل (4-6) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت درآمد. 70 شکل (4-7) توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی را بر حسب فروشگاه ها 71 شکل (4-8) عوامل موثر بر IMC از نگاه مصرف کنندگان. 72 شکل (4-9) عوامل موثر بر IMC از نگاه مصرف کنندگان در فروشگاه های زنجیره ای.. 73 شکل (4-10) آنالیز واریانس متغیرهای بازار مداری.. 81 شکل (4-11) آنالیز واریانس متغیرهای مشتری مداری.. 82 شکل (4-12) آنالیز واریانس متغیرهای برند مداری.. 83 شکل (5-1) سازه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی.. 85
جدول (2-1) تحقیقات انجام شده قبلی.. 22 جدول (3-1) لیست متغیرها بر اساس شماره سئوالات.. 56 جدول (3-2) ضریب آلفای کرونباخ برای متغیرهای تحقیق.. 57 جدول (3-3) آزمون کولموگروف – اسمیرنوف.. 58 جدول (4-1) توزیع فراوانی جنسیت.. 65 جدول (4-2) توزیع غراوانی نمونه بر حسب سن.. 66 جدول (4-3) : توزیع غراوانی نمونه بر حسب سطح تحصیلات.. 67 جدول (4-4) توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی را بر حسب وضعیت تاهل.. 68 جدول (4-5) توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی را بر حسب وضعیت شغل.. 69 جدول (4-6) توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی را بر حسب درآمد. 70 جدول (4-7) توزیع فراوانی نمونه مورد بررسی را بر حسب فروشگاه ها 71 جدول (4-8) عوامل موثر بر انتخاب فروشگاه از نگاه مصرف کنندگان. 72
جدول (4-9) عوامل موثر بر IMC از نگاه مصرف کنندگان در فروشگاه های زنجیره ای.. 73 جدول (4-10) متغیرهای تاثیرگذار بر بازارمداری.. 76 جدول (4-11) متغیرهای تاثیرگذار بر میزان مشتری مداری.. 77 جدول (4-12) متغیرهای تاثیرگذار بر میزان برند مداری.. 78 جدول (4-13) متغیرهای تاثیرگذار بر میزان ارتباطات یکپارچه بازاریابی.. 80 جدول (4-14) آنالیز واریانس متغیرهای بازار مداری.. 81 جدول (4-15) آنالیز واریانس متغیرهای مشتری مداری.. 82 جدول (4-16) آنالیز واریانس متغیرهای برند مداری.. 83 جدول (5-1) سازه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی.. 85 جدول (5-2) تحقیقات انجام شده قبلی.. 86 مقدمه
آمیخته ی بازاریابی محصول[1]
دراین تحقیق ساختار فصل های موجود به شرح زیر می باشد: فصل اول (کلیات تحقیق): که در آن به بیان مساله، اهداف، فرضیات مسئله ضرورت اجرای تحقیق و کلیاتی از تحقیق پرداخته شده است. فصل دوم ( مبانی نظری و پیشینه تحقیق) :که در این فصل به بررسی مبانی نظری مربوط و تحقیقات انجام گرفته در حیطه مربوطه پرداخته شده است. فصل سوم (روش تحقیق) :در این فصل به شرح و بیان روش و مراحل انجام تحقیق، نحوه جمع آوری داده ها، نحوه تجزیه و تحلیل داده ها و مواردی از این قبیل پرداخته می شود. فصل چهارم( یافته های تحقیق): در این فصل به بیان نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته می شود. فصل پنجم( نتیجه گیری و پیشنهادات) :در این فصل، به بررسی اجمالی نتایج فصل چهارم و مقایسه آنها با پیشینه تحقیق پرداخته شده و همچنین پیشنهاداتی ارائه می شود. در مجموع می توان نمودار ارتباط میان فصل ها را به صورت زیر نمایش داد:
تعریف مسئله با نگاهی به ترکیب اعضای شرکتهای تبلیغاتی کشورمان، درمی یابیم که بیشتر اعضای آنها را گرافیست ها، فیلمبردارها، متخصصین کامپیوتر و غیره تشکیل داده است، که البته جهت اجرای تبلیغ همه ی آنها لازم است. اما
[یکشنبه 1398-07-14] [ 12:20:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|