پایان نامه ارتباط پارامترهای مؤثر در بهبود امنیت بانکداری الکترونیک | ... | |
عنوان: ارتباط پارامترهای مؤثر در بهبود امنیت بانکداری الکترونیک و تأثیر آن بر اعتماد مشتریان در بانک ملت
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب
فصل اول: کلیات 1-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2 1-2- بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2 1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 3 1-4- سؤالهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….. 3 1-5- فرضیههای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………… 4 1-6- ابزار گردآوری دادهها………………………………………………………………………………………………………………………… 4 1-7- جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………………… 5 1-8- شیوه نمونه گیری و حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………. 5 1-9- روش تجزیه و تحلیل دادهها……………………………………………………………………………………………………………… 5 فصل دوم: پیشینه تحقیق 2-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 7 2-2- بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………………………….. 8 2-3- انواع بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………………………………………………… 10 2-3-1- بانکداری از طریق موبایل……………………………………………………………………………………………. 10 2-3-2- بانکداری اینترنتی………………………………………………………………………………………………………… 10 2-3-3- بانکداری از طریق پست الکترونیک…………………………………………………………………………….. 11 2-3-4- بانکداری از طریق پایانههای فروش……………………………………………………………………………… 11 2-3-5- بانکداری از طریق دستگاههای خود پرداز…………………………………………………………………….. 11 2-3-6- بانکداری از طریق تلفن ثابت……………………………………………………………………………………….. 11 2-3-7- بانکداری از طریق شعب خودکار………………………………………………………………………………….. 11 2-3-8- بانکداری از طریق تلویزیون………………………………………………………………………………………… 12 2-4- سابقه بانکداری الکترونیکی در جهان……………………………………………………………………………………………. 12 2-5- سابقه بانکداری الکترونیک در ایران……………………………………………………………………………………………….. 14 2-6- اصول مدیریت ریسک بانکداری الکترونیک………………………………………………………………………….. 16 2-6-1- مراقبت مدیریت و هیئت مدیره…………………………………………………………………………………… 17 2-6-2- کنترل های ایمنی………………………………………………………………………………………………………… 18 2-6-3- مدیریت ریسک شهرتی و قانونی…………………………………………………………………………………. 19 2-7- امنیت: مبحثی مهم در بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………………………. 20 2-7-1- اعتبارسنجی کاربر……………………………………………………………………………………………………….. 21 2-7-2- عامل انسانی……………………………………………………………………………………………………………….. 22 2-8- امنیت و اعتماد کاربران………………………………………………………………………………………………………………… 22 2-9- واکنش مشتریان به فناوری های نوین………………………………………………………………………………………… 23 2-10- اعتماد ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 24 2-11- مروری بر مطالعات داخلی……………………………………………………………………………………………………………… 26 2-12- مروری بر مطالعات خارجی……………………………………………………………………………………………………………. 30 فصل سوم: روش تحقیق 3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 35 3-2- نوع و روش پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………….. 35 3-3- فرضیههای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………. 36 3-4- ابزار گردآوری دادهها………………………………………………………………………………………………………………………. 36 3-5- جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………………. 37 3-6- شیوه نمونه گیری و حجم نمونه………………………………………………………………………………………………….. 37 3-7- روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………… 37 3-7-1- روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………….. 38 3-7-2- پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………….. 38 3-8- روش تجزیه و تحلیل دادهها……………………………………………………………………………………………………………. 39 فصل چهارم: یافتههای تحقیق 4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 40 4-2- توصیف ویژگیهای جمعیتشناختی پاسخدهندگان………………………………………………………………………… 41 4-2-1- توزیع جنسیت……………………………………………………………………………………………………………. 41 4-2-2- توزیع سنی…………………………………………………………………………………………………………………. 41 4-2-3- توزیع تحصیلی پاسخدهندگان……………………………………………………………………………………… 42 4-2-4- توزیع سطح مهارت استفاده از ابزارهای الکترونیکی……………………………………………………… 42 4-3- آزمون فرضیههای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 42 4-3-1- آزمون فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………….. 43 4-3-2- آزمون فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………….. 43 4-3-3- آزمون فرضیه سوم………………………………………………………………………………………………………. 44 4-3-4- آزمون فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………. 45 فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهاد 5-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 46 5-2- مروری کلی بر پژوهش………………………………………………………………………………………………………………….. 46 5-3- محدودیتهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 48 5-4- پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………………………………
…………. 48 5-4-1- پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………… 48 5-4-2- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………… 48
فصل 1 کلیات تحقیق
مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق سؤالهای تحقیق پرسش فرعی 1: آیا تضمینهای در نظر گرفته شده توسط بانک ملت رابطه مثبتی با سطح اعتماد کاربران این بانک به خدمات الکترونیکی دارد؟ پرسش فرعی 2: آیا سطح آشنایی و تجارب کاربران با خدمات الکترونیکی بانک ملت رابطه مثبتی با اعتماد آنان به استفاده از این خدمات دارد؟ پرسش فرعی 3: آیا مهارت تکنیکی کاربران با خدمات الکترونیکی بانک ملت رابطه مثبتی با اعتماد آنان به استفاده از این خدمات دارد؟ فرضیههای تحقیق فرضیه فرعی 1 تضمینهای در نظر گرفته شده توسط بانک ملت رابطه مثبتی با سطح اعتماد کاربران این بانک به خدمات الکترونیکی دارد. فرضیه فرعی 2: سطح آشنایی و تجارب کاربران با خدمات الکترونیکی بانک ملت رابطه مثبتی با اعتماد آنان به استفاده از این خدمات دارد. فرضیه فرعی 3: مهارت تکنیکی کاربران با خدمات الکترونیکی بانک ملت رابطه مثبتی با اعتماد آنان به استفاده از این خدمات دارد. ابزار گردآوری دادهها جامعه آماری شیوه نمونه گیری و حجم نمونه روش تجزیه و تحلیل دادهها
[یکشنبه 1398-07-14] [ 02:51:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|