نگارش : 
استاد راهنما : دكتر مهدی طالب
استاد مشاور : دكتر مصطفی ازكیا
 
پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد
در
رشته تحصیلی مدیریت توسعه
 
 
فهرست مطالب
 
عنوان                                                                                                        صفحه
فصل اول : كلیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………..1
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….2
1-1- بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………. 6

1-2- اهمیت و ضرورت……………………………………………………………………………………………………..10
1-3- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….12
1-4- سوالات اساسی تحقیق………………………………………………………………………………………………. 12
فصل دوم : ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………13
مقدمه…………………………………………………………………….. …………………………………………………………14

2-1- تاریخچه مدیریت روستایی در ایران……………………………………………………………………………. 14
2-1-1- دوره اول ـ قبل از مشروطیت…………………………………………………………………………………..18
2-1-2- دوره دوم ـ بعد از مشروطیت تا جنگ جهانی دوم……………………………………………………. 20
2-1-3- دوره سوم ـ ازجنگ دوم جهانی تا اصلاحات ارضی……………………………………………………21
2-1-4- دوره چهارم ـ از اصلاحات ارضی تا انقلاب اسلامی…………………………………………………..22
2-1-5- دوره پنجم ـ از پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون…………………………………………………………..28
2-2- ارزیابی عملكرد……………………………………………………………………………………………………….. 30
2-2-1- اهمیت و ضرورت ارزیابی عملكرد………………………………………………………………………… 31
2-2-2- سیر تحول و تطور ارزیابی عملكرد………………………………………………………………………… 32
2-2-3- دیدگاههای سنتی و نوین در ارزیابی عملكرد…………………………………………………………… 34
2-2-4- تعاریف ارزیابی عملكرد…………………………………………………………………………………………37
2-2-5- ویژگیهای نظام ارزیابی عملكرد اثربخش…………………………………………………………………..39
2-2-6- دیگر ویژگیهای نظام ارزیابی اثربخش………………………………………………………………………40
2-2-7- گرایشهای اصلی در انتخاب معیارها و شاخصهای

 

ارزیابی…………………………………………..41
2-2-8- محدودیتها و موانع ارزیابی………………………………………………………………………………………. 43
الف) خطای انسانی……………………………………………………………………………………………………………….44
ب) موانع سازمانی و فرهنگی…………………………………………………………………………………………………..45
2-3- مفهوم اثربخشی…………………………………………………………………………………………………………….47
2-3-1- تعاریف اثربخشی……………………………………………………………………………………………………..48
2-3-2- سطوح اثربخشی……………………………………………………………………………………………………….49
2-3-3- رویكردها و مدل‌های اثربخشی…………………………………………………………………………………..53
الف – رویكرد نیل به هدف…………………………………………………………………………………………………… 53

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1398-07-14] [ 05:48:00 ق.ظ ]