پایان نامه ارشد: بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد قصدو بروز رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان و کاربران | ... | |
هدف اصلی……………………………………….. 5 هدف فرعی……………………………………….. 6 بیان اهمیت انجام تحقیق………………………….. 6 اهمیت نظری……………………………………… 6 اهمیت کاربردی………………………………….. 7 فرضیات تحقیق……………………………………. 8 فرضیات اصلی…………………………………….. 8 فرضیات فرعی…………………………………….. 8 مدل تحقیق………………………………………. 9 تعاریف متغیرها و واژگان کلیدی…………………… 12 تعاریف نظری…………………………………….. 12 تعاریف عملیاتی…………………………………. 16 روش تحقیق………………………………………. 17 قلمرو تحقیق…………………………………….. 17 قلمرو موضوعی……………………………………. 17 قلمرو مکانی…………………………………….. 17 قلمرو زمانی…………………………………….. 17 جامعه و حجم نمونه………………………………. 18 فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق بازاریابی چیست…………………………………. 20 مبانی بازاریابی اینترنتی……………………….. 25 بازاریابی الکترونیک…………………………….. 27 بازاریابی دیجیتال………………………………. 28 کاربردهای بازاریابی اینترنتی……………………. 32 مقدمه ای بر ارتباطات بازاریابی دیجیتال………….. 38 بازاریابی موتور جستحو…………………………… 50 بازاریابی وابسته……………………………….. 55 نمایش تبلیغات………………………………….. 57 بازاریابی ایمیل………………………………… 59 بازاریابی ویروسی……………………………….. 63 اصول بازاریابی ویروسی…………………………… 69 بازاریابی دهان به دهان………………………….. 77 فصل سوم:روش شناسایی تحقیق(متدولوژی) مقدمه………………………………………….. 103 روش تحقیق………………………………………. 104 فرضیات تحقیق……………………………………. 104 جامعه اماری…………………………………….. 106 نمونه اماری…………………………………….. 106 حجم نمونه………………………………………. 106 روش نمونه برداری……………………………….. 107 متغیرهای تحقیق و مدل عملیاتی……………………. 107 متغیر مستقل…………………………………….. 108 متغیر وابسته……………………………………. 108 ابزار گرداوری اطلات……………………………… 109 مطالعات کتابخانه ای…………………………….. 110 تحقیقات میدانی…………………………………. 111 اعتبارواعتماد ابزار گرداوری…………………….. 113 روش های اماری و شیوه تحلیل داده ها……………… 113 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها مقدمه………………………………………….. 119 امار توصیفی…………………………………….. 120/ ویژگی های جمعیت شناختی………………………….. 120 اماره های توصیفی متغیرهای تحقیق…………………. 124 بررسی وضیت توزیع متغیرها……………………….. 125 امارهای استنباطی……………………………….. 126 تحلیل عاملی تاییدی……………………………… 127 روایی سازه……………………………………… 129 مدل تحلیل مسیر…………………………………. 130 بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر………………………. 137
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات مقدمه………………………………………….. 142 نتایج حاصل از فرضیه ها………………………….. 143 نتایج حاصل از یافته های جمعیت شناختی……………. 144 نتایج کاربردی و مدیریتی………………………… 149 محدودیت های تحقیق………………………………. 152 پیشنهادات به محققان اتی………………………… 152 فهرست منابع و مآخذ……………………………….. 153 پیوست ها و ضمایم…………………………………. 157 چکیده انگلیسی……………………………………. 161
فهرست جدول ها جدول 2-1 )مفاهیم ارتباطات بازاریابی)………………… 40 جدول 3-1 (ترکیب سوالات پرسشنامه) …………………… 112 جدول 4-1 (توزیع فراوانی مربوط به جنسیت)…………….. 121 جدول 4-2 (توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات)……………. 122 جدول 4-3 (توزیع فراوانی مربوط به رده سنی)…………… 123 جدول 4-4 (سوالات مربوط به متغییرها)…………………. 124 جدول 4-5 (آماره های توصیفی متغیرهای تحقیق)………….. 125 جدول 4-6 (ارتباط متغیرهای تحقیق با متغیرهای دموگرافیک).. 125 جدول 4-7 (سطح معنی داری)………………………….. 126 جدول 4-8 ( بارهای مولفه ها)………………………. 128 جدول 4-9 (مقادیر میانگین واریانس)………………….. 130 جدول 4-10 (محاسبه برازش مدل)………………………. 133 جدول 4-11 (نتایج تحلیل حداقل مربعات جزیی)…………… 133 جدول 4-12 (نتایج تاثیر متغیر تعدیلگر)………………. 139
فهرست نمودارها نمدار 1-1 (مدل 1)………………………………… 9 نمودار 1-2 (مدل 2)……………………………….. 10 نمودار 1-3 (مدل 3)……………………………….. 11 نمودار 4-1 (فراوانی مربوط به جنسیت)………………… 121 نمودار 4-2 (فراوانی مربوط به تحصیلات)……………….. 122 نمودار 4-3 (فراوانی مربوط به رده سنی)………………. 123 نمودار 4-4 (مدل 4)……………………………….. 131 نمودار 4-5 (مدل 5)……………………………….. 132 نمودار 4-6 (مدل 6)……………………………….. 138 نمودار 4-7 (مدل 7)……………………………….. 139
فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه : امروزه در بازار رقابتی شدید هستیم تمامی محصولات دارای مزیتهای رقابتی هستند یافتن تفاوت میان محصولات کاری سخت و دشوار است یکی از راههای دستیابی به این تفاوتها استفاده از روشهایی است که تمرکز
[یکشنبه 1398-07-14] [ 04:02:00 ق.ظ ]
لینک ثابت
|