پایان نامه ارشد:تأثیر توانمندسازی ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان شهر تهران | ... | |
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب فهرست جداول. ح فصل اول. 2 كلیات تحقیق. 2 1-1 مقدمه. 2 2-1 بیان مسأله. 3 3-1 اهمیت و ضرورت تحقیق. 5 4-1 اهداف تحقیق. 7 5-1 سئوالات تحقیق. 7 6-1 چارچوب نظری تحقیق. 7 7-1 فرضیه های تحقیق. 8 8-1 روش تحقیق. 8 10-1 تعریف مفهومی واژه ها 9 10-1 تعاریف عملیاتی واژگان. 11 فصل دوم. 13 مبانی نظری تحقیق. 13 1-2 مقدمه. 14 2-2 توانمندسازی.. 14 3-2 عوامل موثر بر توانمندسازی.. 15 1-3-2 عوامل سازمانی. 15 2-3-2 عوامل مدیریتی. 16 3-3-2 عوامل فردی.. 17 4-3-2 عوامل محیطی. 17 4-2 دلایل توانمند کردن کارکنان. 17 5-2 توانمندسازی ساختاری.. 19 6- 2 توانمندسازی روانشناختی. 22 7-2 جمع بندی دو رویکرد؛ ارائه الگوی تلفیقی. 26 8-2 مقدمه تعهد سازمانی. 29 9-2 تعاریف تعهد سازمانی. 29 10-2 ضرورت و اهمیت تعهد سازمانی. 30 11-2 انواع تعهد. 31 12-2 دیدگاههای نظری تعهد سازمانی. 32 1-12-2 مدل” می یر و آلن”. 32 2-12-2 مدل “مایر و شورمن”. 34 3-12-2 مدل “جاروس ” و همکاران. 34 13-2 دیدگاههای نظری عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی. 34 1-13-2 مدل نظری هومنز. 34 2-13-2 نظریه برابری آدامز. 35 3-13-2 مدل نظری مارشال. 35 4-13-2 مدل نظری مودی و همکاران. 36 5-13-2 مدل نظری مونچ. 36 14-2 پیامدهای تعهد سازمانی. 37 15-2 تعهد و وفاداری و عملکرد سازمان. 40 16-2 رضایت شغلی. 41 17-2 تعاریف رضایت شغلی. 41 18-2 عوامل موثر بر رضایت شغلی. 43 19-2 پیامدهای رضایت شغلی. 46 20-2 راههای ایجاد رضایت شغلی. 48 21-2 مدلهای رضایت شغلی. 50 22-2 نظریه های محتوایی. 50 1-22-2 نظریه ی انگیزش بهداشتی (دو عاملی )هرزبرگ.. 50 2-22-2 نظریه ی کامروایی نیاز 51 3-22-2 نظریهی ویژگی های شغل. 52 4-22-2 نظریه سلسله مراتب نیازها 52 5-22-2 مدل فراک استارک.. 54 6-22-2 الگوی اسنادهای وظیفه ای ضروری.. 54 23-2 نظریه های فرآیندی.. 55 2-23-2نظریه ی گروه مرجع. 56 3-23-2سیکل عملکرد بالا. 56 4-23-2 نظریه ی اختلاف.. 57 24-2مشتری مداری.. 57 25-2مفهوم مشتری.. 58 26-2انواع مشتری.. 58 27-2تعاریف مشتریمداری.. 58 28-2رضایت مشتری.. 59 29-2سازمان مشتری مدار 60 30-2راه های تقویت مشتری مداری سازمان ها 64 31-2مدیر مشتری مدار 65 32-2کارکنان مشتری مدار 66 33-2مدیریت ارتباط با مشتری.. 67 34-2دیدگاههای مختلف درباره crm.. 69 35-2فواید مدیریت ارتباط با مشتری.. 70 36-2 مشتری مدری بر مبنای توانمندسازی.. 71 37-2پیشینه تحقیق. 74 37-2 نتیجهگیری فصل دوم. 81 فصل سوم. 85 روش اجرای تحقیق.. 85 1-3 مقدمه. 86 2-3 تعریف روش تحقیق. 86 3-3 متغیر های تحقیق. 87 5-3 جامعه آماری.. 88 6-3 روش نمونه گیری.. 88 جمع آوری اطلاعات.. 89 7-3 روش جمع آوری داده ها 89 8-3 اندازه نمونه. 90 9-3 طرح آماری.. 91 10-3 اعتبار پرسشنامه. 92 11-3 پایایی آزمون. 93 12-3 مقدار ضریب آلفای کرنباخ پرسشنامه. 93 1-12-3 مقدار ضریب آلفای کرنباخ برای هر یک از سولات پرسشنامه. 94 13-3 قلمرو پژوهش… 95 15-3 خلاصه فصل. 95 فصل چهارم. 96 تجزیه و تحلیل دادهها 96 1-4 مقدمه. 97 2-4 آمار توصیفی. 97 1-2-4 بررسی خصوصیات فردی پاسخ دهندگان. 97 3-4 آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف.. 99 4-4 آزمون فرضیه های تحقیق. 101 1-4-4 تجزیه و تحلیل فرضیه اول. 101 2-4-4 تجزیه و تحلیل تجزیه فرضیه دوم. 102 3-4-4 تجزیه و تحلیل فرضیه سوم. 103 4-4-4 تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم. 105 5-4آزمون فرضیه ها و مدل پژوهش با بهره گرفتن از مدل معادلات ساختاری.. 106 6-4 بررسی شاخص های برازش.. 108 7-4 آزمون فرضیات.. 109 8-4 خلاصه فصل. 111 فصل پنجم. 113 نتیجهگیری و پیشنهادات.. 113 1-5 مقدمه. 114 2-5 خلاصه تحقیق. 114 3-5 مقایسه مدل حاصل از یافتههای تحقیق و مدل مفهومی تحقیق. 115 4-5 نتیجه گیری.. 117 5-5 پیشنهادها 118 1-5-5 پیشنهادهای مبتنی بر نتایج پژوهش… 118 پیشنهاد مبتنی بر نتایج فرضیه اول: 118 6-5 محدودیت های پژوهش… 123 منابع و مآخذ. 1 منابع فارسی.. 114 منابع لاتین.. 118 پرسشنامه(پیوست ) VI پیوست الف) : پرسشنامه. VI پیوست دوم: خروجی نرم افزارهای آماری.. IV
فهرست جداول جدول 2-2 عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان(گلباغ اسدی، 1387) 46 جدول 3-2 عوامل چهارده گانه موفقیت در سازمان های مشتری گرا نسبت به سازمان های محصول گرا 62 جدول 1-4 توزیع افراد نمونه را به تفکیک جنسیت.. 98 جدول 2-4 توزیع افراد نمونه را به تفکیک میزان سن.. 98 جدول 3-4 توزیع افراد نمونه را به تفکیک میزان سابقه. 87 جدول 4-4 توزیع افراد نمونه را به تفکیک میزان تحصیلات. 99 جدول 5-4 آزمون کولمو گروف – اسمیرنوف.. 101 جدول 6-4 آزمون همبستگی برای فرضیه اول. 102 جدول 7-4 آزمون همبستگی برای فرضیه دوم. 103 جدول 8-4 آزمون همبستگی برای فرضیه سوم. 105 جدول 9-4 آزمون همبستگی برای فرضیه چهارم. 106 جدول 10-4 آزمون فرضیه های پژوهش: بررسی ضرایب استاندارد شده و مقدار معنی داری. 108 جدول 11-4 شاخص های برازش مدل پژوهش… 110 فهرست اشکال شکل(1-2)الگوی تلفیقی توانمندسازی ساختاری و روانشناختی.. 29 شکل(2-2)مدل متیو و زجاک… 40 شکل(4-2)الگوی عوامل موثر بر رضایت و پیامدهای آن………………………….44 شکل(5-2)مدل اسنادهای وظیفهای ضروری.. 55 جدول 3-2 عوامل چهارده گانه موفقیت در سازمان های مشتری گرا نسبت به سازمان های محصول گرا 62 شکل(6-2)ارتباط بین مدیریت کیفیت فراگیر، توانمندسازی و رضایت مشتری.. 74 شکل (7-2) مدل مفهومی تحقیق.. 82 شکل(1-4) مدل ساختاری در حالت ضرایب مسیر استاندارد و معنی داری (مقدار t) 108 شکل(1-5) مدل مبتنی بر یافتههای تحقیق.. 115 شکل (1-5) مدل مفهومی تحقیق..115
[شنبه 1398-07-13] [ 12:00:00 ب.ظ ]
لینک ثابت
|