نامید‌ه‌اند. البته این ریسک بالا، زمانی که بازده بالایی را در پی داشته باشد، می تواند منطقی باشد، و احتمالاً در صورت موفقیت می تواند پورتفوی محصولات شرکت را بهبود بخشد.

 

 انواع استراتژی های تنوع

 استراتژی های یکپارچگی

·        یکپارچگی عمودی رو به جلو
در این نوع استراتژی سازمان می کوشد با ساده سازی فرآیند فروش و حذف واسطه ها / فروشندگان شبکه توزیع، به گردش موجودی بالاتر و کاهش قیمت دست یابد. به این منظور سازمان با خرید خرده فروشها بر میزان کنترل خود می افزاید. مانند خریدن یک فروشگاه برای توزیع محصول توسط شرکت رایانه پرداز.

 

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

موضوعات: بدون موضوع
[شنبه 1398-07-13] [ 07:57:00 ب.ظ ]