و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
دانشگاه آزاد اسلامی
رشته مدیریت
عنوان :
بررسی ارتباط بین رهبری تحول آفرین و رضایت شغلی کارکنان بانک ملت
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
در سازمان های پولی و مالی ازجمله بانک ها ساختار تامین سرمایه عمدتا مبتنی بر مشتریان سپرده گذار است لذا جذب و حفظ این نوع مشتریان از طریق جلب رضایت آنها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است . از طرفی عملکرد و نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان بانک ها ، همواره به عنوان مهمترین معیار برای انتخاب بانک عامل برای انجام فعالیت های پولی و مالی توسط مشتریان مورد توجه قرار گرفته است .
از طرف دیگر عملکرد و کیفیت ارائه خدمات توسط کارکنان بانک بستگی به میزان خشنودی آنها از کار خود و رضایت شغلی آنها دارد . همچنین سبک و روش رهبری و مدیریت در بانک یکی از عوامل تاثیر گذار بر تلقی کارکنان از محیط کار و خشنودی آنها از کار در
بانک می باشد . رهبری تحول گرا به عنوان یکی از پارادایم های رهبری جهت ارتقای عملکرد سازمان در محیط متلاطم امروزی با قابلیت برانگیختن کارکنان و ارتقای سطح عملکرد انان از طریق افزایش سطح رضایت و خشنودی آنها از شغلشان سعی در پیش بینی تغییرات محیطی دارد . رهبران تحول آفرین تصویری از یک چشم انداز آینده روشن و مورد نیاز را شکل می دهند .
براین اساس و با هدف ارتقا سطح رضایت کارکنان در این پژوهش سعی شده است ارتباط رهبری تحول آفرین با رضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان کردستان مورد بررسی قرار گیرد . در این پژوهش که از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی از نوع همبستگی می باشد برای بررسی سبک رهبری تحول آفرین پرسشنامه بس ، و برای ارزیابی میزان رضایت شغلی پرسشنامه مینوسوتا در بین تمام 290 کارمند بانک ملت توزیع گردیده و پس از جمع آوری پرسشنامه ها و تجزیه و تحلیل داده ها وجود ارتباط بین سبک رهبری تحول افرین و رضایت شغلی کارمندان بانک ملت استان کردستان تایید گردید .
تعداد صفحه :124
قیمت : شش هزار تومان
موضوعات: بدون موضوع
[شنبه 1398-07-20] [ 10:47:00 ب.ظ ]